I will follow you

Thursday 3 July 2014

Resepi roti jala cepat siap

Entri bulan Romadhon nih memang saya saje2 buat x bergambar..
Kuruih pahala posa hangpa satgi..haha


Roti jala nih memang giler cepat siapp
Sy start wat dah 6.30petang lebih..Sebab menunggu telur yang dibeli x balik2 haih..


Sebelum tu saya dah siap2kan kuahnye iaitu kari ayam..
Memang saya suka makan roti jala & kuah kari.. Yang durian2 tu x membangkitkan selera saya..hehe


Cara simple:


Campurkan 2 cawan tepung gandum, sebiji telur, sedikit serbuk kunyit,sedikit garam dan air 1 1/2 cawan dalam blender..


Blend kan sampai nampak dah sebati..


Ok bleh start menjala..


Cepat x?Jangan x pecaya..hehe
So working mommas out there..Lets masak this simple roti jala, cepat dan sedap..hiks


p/s: Semalam ada 1 lagi menu-sardine roll tapi x share semalam..Ada masa kena wat 1 lg entri nanti x cukup plak menu sebulan berbuka saya hihih





No comments:

Post a Comment