I will follow you

Sunday 6 April 2014

Hilangkan batuk berpanjangan

Setelah 2 bulan saya menderita batuk dan diserang asma setiap hari kini kesihatan saya telah pun bertambah baik..Alhamdulillah..

Ada bermacam-macam petua yang telah saya cuba setiap hari tanpa jemu..Akhirnya saya telah diberi antibiotik setelah berkali-kali berulang ke klinik dan nampaknya berhasil juga bila saya tidak lagi diserang asma walaupun batuk masih bersisa sedikit..

Salah satu petua yang saya cuba ni diketahui dari kakak saya iaitu minum air kembang semangkuk dan gula batu..Caranya:

1- Rendam kembang semangkuk dalam secawan air panas
2-Masukkan gula batu secukup rasa
3-Tunggu sehingga kembang semangkuk cukup kembang dan air sejuk boleh diminum

InsyaAllah berhasil

Dah separuh ko minum baru nak snap kan Nora

No comments:

Post a Comment